loading...
نگاهی به تاریخ سینما
حسین بازدید : 42 سه شنبه 13 اسفند 1398 نظرات (0)

وینسنت لاروسو

 

آدام بنكس در آغاز فیلم اول برای رقبای اردك بازی می كند ، اگرچه وقتی مربی بمبئی فهمید كه وی واقعاً در منطقه تیمش ساكن است به عنوان هم تیمی خود به پایان می رسد. مجبور به پذیرفتن سرنوشت خود ، بانک های با استعداد برای آن شادتر و سالم تر می شوند ، و این یک بخش اصلی از پیروزی قهرمانی اردک ها را بازی می کند. وینسنت لاروسو بانک ها را در هر سه فیلم Mighty Ducks به تصویر کشید ، هرچند که در ابتدا به عنوان بازیگر پس زمینه بازی می شد. بومی نیوجرسی پس از اثبات اینكه آدام بانك اصلی ثابت كرد كه یك مشكل ساز واقعی است ، ارتقا پیدا كرد - به گفته مشاور فنی فیلم ، جك وایت ، بازیگر كودك بی نام پس از كنترل ماسوره ماسوریت مورگوریت مورو در عقب اخراج شد و به عمد تیراندازی كاردی در اریک استروبل المپیک ایالات متحده در اردوی هاکی.

 

دوران حرفه ای لاروسو با سه گانه The Mighty Ducks به اوج خود رسید. وی هنگامی که سارقان بانکی را در سال 2008 با کلاهبرداری فیلم Superhero به تصویر کشید ، بازگشتی کوتاه و غیرمنتظره از صفحه بزرگ نشان داد ، هرچند این آخرین اعتبار او برای هر یادداشت است. او در این مرحله بیش از یک دهه بازیگری انجام نداده است و به نظر نمی رسد که او قصد دارد به زودی به بازی برگردد ، اما هنوز ارتباطی با هنر و صنعت دارد - لاروسو به عنوان سفیر فعالیت کرده است مدیر گروه غذا و نوشیدنی گروه تئاتر از سال 2017. طبق گفته TMZ ، ستاره سابق کودک و همسرش ، کاترین الیزابت اوردارد ، در دسامبر سال 2018 برای طلاق تقاضا کردند.

 

آرون شوارتز (شماره 11 دیو کارپ)

آرون شوارتز دیزنی / گتی (جیسون مریت)

 

امروزه عملاً غیرقابل تشخیص است ، هارون شوارتز گسترده و ریش زده از زمان بازی در نقش دیوان کارپ ، شوخی چاق ، در اولین فیلم Mighty Ducks فاصله زیادی گرفته است. او در سال 1993 با یكی از اردكس دنی تامبرلی برای یك قسمت هشت قسمت از فیلم "ماجراهای پیت و پیت" درگیر شد ، سپس به كمیته سابق دیگر به نام شان ویس در فیلم کمدی Heavyweights در سال 1995 به جود آپاتو پیوست. هنگامی که سابقه‌ی سنگین شوارتز پس از 15 سال غیبت از صنعت در دختر شایعات CW ، مجدداً ظاهر شد ، او به یک شکارگاه ارزشمند بدوی رسیده بود. نقش سه ساله شوارتز در مورد دختر شایعات نشان دهنده طولانی ترین مدت زمانی است که او در بازی در نقش یک شخصیت کار کرده است و مشاغل مربوط به قانون و نظم ، لباس ها ، اصل و جوان و شلدون جوان اثبات کوتاه مدت است.

 

او از لحاظ فنی در سال 2017 به دنیای سینمایی مارول پیوست ، اما این دقیقاً نقش بزرگی نبود - چهره شوارتز برای جوان ایگو (پدر خدایی مانند کریس پرات ، که توسط کورت راسل به تصویر کشیده شده است) در Guardians of Galaxy Vol استفاده شد. 2. از آنجا که وی موفق شده است در کار بماند ، اما یک پروژه خاص وجود دارد که او واقعاً می خواهد در آن شرکت کند. شوارتز در گفتگو با TMZ فاش کرد که دوست دارد در راه اندازی مجدد تلویزیون Mighty Ducks در آینده باشد. " به بسیاری از اعضای بازیگران ، "گفت. "راستش را بخواهید ، اگر من یک روز نقش داشته باشم یا نقش بزرگی در آن داشته باشم ، واقعاً اهمیتی نمی دهم. من دوست دارم که آنها آن را بازگردانند. این برای من یک کلاسیک بود."

 

براندون آدامز (شماره 9 سالن جسی)

براندون آدامز

 

بازیگر متولد کانزاس ، براندون آدامز هنگامی که در تعدادی از آگهی های تبلیغاتی ظاهر شد ، در معرض دنیای بازیگری به عنوان یک کودک نو پا قرار گرفت ، اما شکاف بزرگ او هنگامی رخ داد که او به عنوان مایکل Zeke "Baby Bad" مایکل در مایون جکسون در Moonwalker ، خیالی عجیب سال 1988 بازی کرد. / اکشن / ترکیبی موسیقی که پادشاه پاپ را در برابر مواد مخدر جو پسی در معرض دید قرار داد. وی در ادامه با Wes Craven به کار خود ادامه داد (وی با اشاره به افسانه ترسناک به عنوان عمو وس در مصاحبه ای که سال قبل از مرگ کارگردان داده بود) در سال 1991 در فیلم "افراد زیر پله ها" پیش از به نمایش گذاشتن تیزهوشان سریع جسی هال در دو فیلم اول قدرتمند اردک .

 

سالها بعد ، آدامز اعتراف كرد كه برای تأمین امنیت بخش خود ، به اعدام های دیزنی دروغ گفته است. وی در سال 2017 به Philadelphia Connection گفت: "این همان کاری است که شما به عنوان بازیگر انجام می دهید." شما همیشه می گویید ، "بله ، اسکیت بازی می کنم! گشت و گذار می کنم!" خوشبختانه برای آدامز ، خانه ماوس به هر حال یک اردوی هاکی برای بچه ها قرار داد ، بنابراین با شروع زمان تیراندازی او فقط در مورد توانایی شلیک یک جن بود. او بعد از فیلم The Mighty Ducks ، در بعضی از کلاسیک های اصیل دهه 90 ظاهر شد ، از جمله The Prince Prince of Bel-Air ، Boy Meets World ، خواهر خواهر و Moesha ، هر چند که دهه گذشته است ، اما کار خود را نیز انجام داد. آخرین اعتبار وی در مورد پادشاهی Hearts II در سال 2005 بود. - آدامز در نسخه انگلیسی بازی ویدئویی دیزنی / اسکوئر انیکس از رایجین ابراز کرد.

 

گارته هنسون (شماره 00 گای ژرمین)

گارته هنسون

 

گارته هنسون با شروع فعالیت فیلم خود به یک شروع پرواز راه پیدا کرد و در یک دوره شش ساله در ده فیلم سینمایی ظاهر شد. او در سال 1990 در Arachnophobia تعظیم کرد و بعداً در همان سال در آلبوم پیون با اقتباس کاملاً مسخره از کاپیتان آمریکا ظاهر شد ، هرچند (شاید به استثنای کاسپر 1995 ، که در آن هنسون یک خرد جوان کریستینا ریچی را بازی کرد) او را به عنوان بهترین گای ژرمین از او یاد کرد. فیلم های Mighty Ducks. در گفتگو با گرانت لند در سال 2014 ، هنسون گفت که وقتی مردم او را در خیابان می شناختند از این کار بیزار است ، اما این امر با گذشت سال ها تغییر کرده است. وی گفت: "برای من اکنون این مسئله از این مسئله تغییر کرده است که احساس شرمندگی کردم." "من هیجان زده امد که در این فیلم ها حضور داشته اند که بسیار زیاد بودند. "

 

او بعداً در قسمت های Melrose Place و NCIS ظاهر شد ، اما هنسون پس از D3 1996: The Mighty Ducks ، عمدتاً از رادار افتاد. وی در سال 2007 وقتی در زندان مانسفیلد 12 در زندان بازی کرد ، بازگشت کوتاهی به بازیگری کرد ، اگرچه با وجود چند بررسی مثبت ، فیلم مورد توجه هنسون برای شروع بازگشت خود قرار نگرفت. او هنوز هم بارها و بارها ظاهر می شود و در مورد ساخت اردک های توانا بحث می کند. وقتی در سال 2019 با The Philadelphia Connection نشست ، فاش کرد که Emilio Estevez مانند یک برادر بزرگ برای او در طول فیلمبرداری بود. هنون به یاد می آورد: "او یک شوخی واقعی بود." "او یک احساس سرگرم کننده و بی خیال را برای مجموعه به ارمغان آورد."

 

مارگریت مورو (شماره 18 کانی مورو)

مارگریت مورو (# 18 کانی مورو) دیزنی / گتی (دیوید لیوینگستون)

 

Marguerite Moreau پس ​​از پایان کار Trilogy Mighty Ducks در سال 1996 خیلی سریع رشد کرد. کالیفرنیایی مشاور کمپ اردوگاه کتی را در کمدی نوجوانان Wet Hot American Summer تنها چند سال بعد بازی کرد ، فیلمی که در ابتدا سرازیر شد ، اما برای رسیدن به جایگاه فرقه ادامه یافت. مورو همچنان در سالهای regular 00 '' به طور منظم اکران فیلم می کرد ، اما قسمت هایی که به او پیشنهاد می شد ، به طور فزاینده ای غیرقابل تحقق بود و به جای آن ، توجه خود را به تلویزیون جلب کرد. وی در ادامه تجارت خود را در چندین كلاس کلاسیك صفحه نمایش كوچك از جمله Smallville ، O.C. Lost ، Shameless ، Grey's Anatomy ، Mad Men و جایزه امی The People v O.J دنبال كرد. سیمپسون

 

مورو نقش كتی را در سال 2015 بازنویسی كرد ، هنگامی كه او برای بازیگران سریال Wet Hot American تابستان خود برای سریال مثبت دریافت شده Prefel Netflix First Day of Camp ، مجدداً به هم پیوسته بود ، خواستار دنباله فیلم شد. وی به مجله Under The Radar گفت: "منظور من این خیلی خنده دار است." "چگونه شما می توانید نیست؟" این هنوز تحقق نیافته است ، اما مورو دقیقاً نیازی به کار ندارد - او در سال 2019 به طور منظم در دو برنامه تلویزیونی (The Unsettling و The Birch) حضور داشت و او همچنین در دو فیلم (Paddleton Netflix و درام جنایی در خاکسترها) ظاهر شد. آن سال. او از فیلم The Mighty Ducks فاصله زیادی گرفته است ، اما فیلم هنوز هم برای او معنی زیادی دارد. مورو یکی از چندین عضو بازیگران بود که قبل از بازی Anheim Ducks در سال 2019 در یک قطره puck تشریفاتی شرکت کرد.

 

مت دوهرتی (شماره 4 لستر آورمن)

 

مت دوهرتی اولین بازی خود را در سال 1990 در خانه به تنهایی انجام داد ، هرچند که متوجه شدن او مانند بازی Where's Waldo است. او فرزند پسر عمو راب را بازی می کند (که کوین در خانه نیویورک در عاقبت به خانه ای از وحشت تبدیل می شود) و به عنوان استفان اعتبار دارد ، گرچه فقط برای چند ثانیه در اتاق هتل خانواده فرانسه ظاهر می شود. او در ادامه بازی کرد و در لنز آکورمن در فیلم های Mighty Ducks بازی کرد ، اما در این فیلم کلاسیک دهه 90 نیز در رزومه کاری خود در سریال "بنابراین من با یک Ax Murderer ازدواج کردم".

 

با نزدیک شدن به بزرگسالی ، نقش ها برای Doherty شروع به خشک شدن کرد ، و او تنگترین راهپیمایی بین بازیگر نقش مکمل و فوق العاده را پشت سر گذاشت - "پسر رایانه" ، "کارمند فیلم ویدئویی شاهکار" ، "مست" و "Twitchy Guy" از جمله نقش های موجود در وی هستند. فیلمبرداری او حتی در آرگو 2012 در ظاهر به عنوان باتلاقی اعتباری نگرفت و در سالهای اخیر به فیلم های تلویزیونی روی آورد ، از جمله تولید علمی علمی تخیلی 2015 Supernova 45. Doherty نقش جتست را بازی می کند. به نام خلبان AWOL گانیمد پان.

 

دنی تامبرلی (شماره 2 تامی دانکن)

گتی

 

دنی تامبرلی ، بازیگر و نوازنده ایتالیایی-آمریکایی ، نقش تامین دانکن را در بازی The Mighty Ducks بازی کرد ، هرچند که برای هیچ یک از سریال ها برنگشت. در عوض ، Tamberelli تصمیم گرفت تا نقش Little Pete Wrigley را در بازی The Adventures of Pete and Pete از نیکلودئون به عهده بگیرد ، نقشی که او هنوز هم به بهترین وجه از او به یادگار مانده است. شبکه بچه ها او را به بازیگران نمایش باریک بازی شکل و نمایش آن و فیلم کمدی زنده آنها همه در اواخر دهه 90 اضافه کرد ، اگرچه او در نوبت هزاره از نیکلودئون عزیمت کرد و به کار صدا تبدیل شد.

 

او قبلاً تجربه بازی در صداپیشگی را پس از تهیه تنهای آشفته و آرام از آرنولد پرلشتین در اتوبوس دانشکده جادویی ، و اثری از کمدی اکشن پریمیشن دیزنی Fillmore به دست آورد! سپس Tamberelli بعنوان صدای شخصیت اصلی مایکل دی سانتا در سال 2013 در Grand Grand Theft Auto V. بازی رفت و به دنیای بازی ها پیوست ، هدف امروزی Tamberelli جبهه های گروه راک مستقر در بروکلین ، جوز ، هدف شغلی است که او از آن زمان تاکنون در ذهن داشت. امپ منفجر کننده برخورد با Iggy Pop در مجموعه ماجراهای پیت و پیت.

 

J.D. دانیلز (شماره 24 پیتر مارک)

 

J.D. دانیلز بازیگر کودک پرکار در دهه 1990 بود ، با بیش از 30 اعتبار فیلم و تلویزیون به نام خود در زمان نزدیک شدن دهه. در حالی که از او دعوت نشده بود تا در نقش پیت مارک در هر یک از سکانس های Mighty Ducks مجدداً مورد استفاده قرار گیرد ، وی در ادامه به تعدادی از نقش های جدید در ژانرهای مختلف دست یافت. او به بهترین وجه به خاطر نقش خود در N.W.A spoof CB4 (فیلمی که قطعاً با مخاطب هدف متفاوت در ذهن ساخته شده است) به یاد آورد و او با بهترین دوست من ، انگشتانش را به وحشت فرو برد.

 

دانیلز نیز مانند برخی از همکارانش در اردک ، کار خود را در زمینه صدابرداری تغییر داد و این نسخه را تهیه کرداوس قهرمان پیشکسوت فوتبال در قسمت آزمایشی هی آرنولد قبل از اینکه به خانه ماوس احضار شود تا روی نسخه های سری انیمیشن های علاءالدین و پری دریایی کوچک کار کند. اگرچه او تقریباً یک دهه اعتبار بازیگری را نگرفته است ، اما دانیلز همچنان در این صنعت فعال است و در حال حاضر برای انجمن سهامداران بازیگران مشغول به کار است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 348
  • بازدید کلی : 857