loading...
نگاهی به تاریخ سینما
حسین بازدید : 33 چهارشنبه 09 بهمن 1398 نظرات (0)

Finishing Dead Space 3 کار دشواری است ، با دشمنانی که مرتباً در حال بازسازی و راهروهای لابیرنتین هستند که باید در هنگام نبرد با ارتش به ظاهر بی انتها از ارواح حرکت کنید. با این حال ، اگر شما یک مکنده واقعی برای مجازات بین ستاره ای هستید ، Dead Space 3 شما را با حالت Hardcore Mode پوشش داده است. گرچه بازی های قبلی در این سریال دارای حالت هاردکور بود ، اما ترفندهایی که برای این یکی به وجود آمد ، باعث تکمیل داستان حتی از گذشته می شود دلهره آور است.

 

در حالی که حالت Hardcore Mode در Dead Space 3 به شما امکان می دهد مقدار زیادی صرفه جویی کنید ، با گرفتن آن همراه است: اگر یک بار بمیرید ، فایل ذخیره شما کاملاً تنظیم مجدد می شود و باید دوباره شروع کنید. باز هم ، این به نظر می رسد تا حدودی قابل انجام است ، اما سایر چین و چروک های جدید به حالت هاردکور تقریباً غیرممکن هستند. نه تنها سطح دشواری تا حدی خنده دار است ، بلکه دشمنان افتاده دیگر مهمات را رها نمی کنند ، به این معنی که شما باید تعداد گلوله ها را نیز انجام دهید. حالا این هاردکور است.

 

توصیه شده

بعدی

چیزهایی که در بازی ها سخت تر از زندگی واقعی هستند

توسط سارا سازو

 

ما برای فرار از واقعیت و انجام کارهای غیرقابل تصور ، بازی های ویدئویی انجام می دهیم: آتش را از دستان خود دور می کنیم ، از آسمان پرواز می کنیم ، ارتش های سرب ، خدایان را می کشیم. اما مواردی در مورد دنیای ما وجود دارد که تقریباً هرگز به خوبی در یک بازی ویدیویی ترجمه نمی شوند. مطمئناً شخصیت شما می تواند یک شمشیر به اندازه LeBron James را یک دست نگه دارد. خوبه. اما نوک انگشتی؟ غیرممکن و بهتر است شنا نکنید ، زیرا ممکن است این یکی از بازی هایی باشد که آب با مرگ فوری برابر است. خیر ، این تفاوت های ظریف و کوچک شما را از کامل بودن ، 100 درصد همگام سازی و هماهنگی با بازی باز می دارد. شاید با ظهور واقعیت مجازی شروع به بدست آوردن دسته بهتری از این موارد کنیم ، اما تا آن زمان ، در اینجا برخی از مسخره ترین کارهایی که انجام آنها در بازی های ویدئویی همیشه سخت تر از آنچه در زندگی واقعی است وجود دارد.

 

شنا کردن

 

بازی های ویدئویی با آب رابطه عجیبی دارند. بعضی از آنها کاملاً در آن غرق شده اند. برخی از آنها سطحی دارند که پیرامون یک موضوع آب بسیار دشوار است و هنوز ده ها سال بعد درباره آنها می شنوید. و بازی های دیگر فقط آب را مانند سم تحت اللفظی درمان می کنند. شما آن را لمس می کنید ، می میرید. آدیوس بازی های اولیه 3D Grand Theft Auto از این نظر وحشتناک بودند. می خواهید در گوشه و کنار بمانید ، کنترل خود را از دست دهید ، به کوچکترین حوضچه زانو که بلند است ، سقوط کنید و بعد؟ badass سخت شخصیت شما می میرد. هرگز فراموش نکنید که او فقط در هنگام شلیک گلوله ، یک نارنجک مجهز به یک افسر پلیس را به سمت افسر پلیس شلیک کرده است. او به دست پوزیدون مرده است. کاملاً لنگ. بازی های بعدی این مسئله را برطرف کرد ، اما حتی امروز باید مراقب آب باشید.

 

با خیال راحت رانندگی ماشین

 

اکنون ، ما در مورد برخی از بازی های شبیه سازی نهایی Gran Turismo-نوع در اینجا صحبت نمی کنیم ، اگرچه تا حدودی هنوز هم صدق می کند. نه ، این برای بازی های دیوانه کننده تری شما با وسایل نقلیه — Grand Theft Autos ، Saints Rows ، LA Noires شما است. بازی هایی که قرار است اتومبیل شما را از نقطه A به نقطه B برساند ، اما در اغلب موارد به عنوان شعله های آتش سلاح های مسلح شده به سمت ترافیک ، مردم ، صخره ها و تپه ها با سرعت زیاد استفاده می شود ، تا زمانی که شما یا بمیرید یا شروع به کار با اسلحه نکنید. . اما شما خیلی سخت سعی می کردید بازی خوب کنید!

 

در حال حرکت ... به آرامی ...

 

در انتهای دیگر طیف ، هیچ چیز باعث نمی شود که احساس دست و پا چلفتی داشته باشید تا در یک بازی دست و پنجه نرم کنید ، سعی کنید مخفی باشید و بدبختانه شکست بخورید. (تنها تنها بازی هایی که این حق را به دست می آورند ، سری Metal Gear Solid است. Perfecto.) نه ، در بیشتر مواقع ، شما باید ساکت باشید و خیاط خود را بکشید ، به طور تصادفی دکمه ای که نارنجک می اندازد را فشار می دهید. ، یا چوب را کمی بیش از حد دور و چرخش مرده را به مردی که قرار بود سایه بیاندازید ، کج می کنید. و بعد در یک تگرگ هزار گلوله می میرید. بازی های ویدئویی از این طریق عجیب هستند - واقعاً ، خیلی سخت است که کند شود و در صورت نیاز دقیق باشید. بازی های ویدئویی باعث می شود دکمه ها را خم کنید ، سریع حرکت کنید ، جنبشی باشید. نخ زدن به یک سوزن خیلی سرگرم کننده نیست. بنابراین ، آن را با بخش های مخفی ، توسعه دهندگان ، برش دهید. آنها کند هستند ، آنها کسل کننده هستند ، و ما واقعاً واقعاً در آنها بد هستیم.

 

پیمایش در جهان

 

قبل از اینکه درخت بلوط مرده سفید رنگی را ببافید ، نیمی از قد و ناله خود را بکشید. شما می توانید بر روی آن به راحتی طاق. شخصیت شما ، یک اهرم رنگی آبی با قدرت یک گوریل و یک پیمایش که باعث تسخیر حبس می شود ، نمی تواند. از آنجا که این درخت فرورفته یک مانع بازی است ، از دیوار آجر آجری قابل عبور نیست. این یکی از آرامش بخش ها بین طراحی سطح و حرکت آزاد است - چگونگی ایجاد یک محیط احساس پر جمعیت و زنده بودن ، اما هنوز هم موجود است. مثلاً ، فکر چپ ممکن است برای شما پیش بیاید: "سلام ، اجازه دهید این کامیون را به سمت دیوار سوار کنیم ، سپس این جعبه ها را جمع کرده و این فضای کوچک را در پشت لوله ها بکشید." اما در صورت عدم وجود فشار دادن دکمه مربوطه ، انجام این طرح بدون توجه است. شاید شما حتی نمی توانید با آن جعبه ها ارتباط برقرار کنید ، و شما محکوم به این هستید که در حالی که زامبی ها از درون درب باز عبور می کنند ، آنها را ناامید نکنید. تفکر مکانی در بازی های ویدیویی همیشه کمکی نمی کند. شما باید با محدودیت های بازی آشنا شوید.

 

دوستان خود را زنده نگه دارید

 

این احتمالاً bigg استبوگابو در مورد بهترین دوستان خود فکر کنید. قوم خوب ، همه. برای آنها چه کار نمی کردید؟ شما به آنها کمک می کنید تا حرکت کنند ، در عروسی های آنها شرکت می کنید - جهنم ، در شرایط مناسب ، حتی ممکن است زندگی واقعی خود را برای آنها تعیین کنید. اما در یک بازی ویدیویی؟ آنها را. شما حتی نیازی به رقابت ندارید. گلوله ولگردی در وضعیت آتش دوستانه به کلاه شما برخورد می کند؟ هم اتاقی خود را با مسلسل بکشید. آیا می خواهید به طرحی پایبند باشید که همه را زنده نگه دارد؟ پیچ. جنکین های لیرو. و بدین ترتیب ، یکی از لذت های جالب بازی های ویدئویی: درستی تبدیل شدن به یک فرد متفاوت ، در دنیایی که به گونه ای متفاوت عمل می کند ، با اخلاق در توالت و پوزخند بر هر صورت.

 

توصیه شده

بعدی

جالب ترین چیزهایی که در Death Stranding پیدا کردیم

مرگ مرگ

توسط رابرت اسکارپینیتو

 

تهیه کننده معروف بازی های ویدئویی Hideo Kojima وقتی جدیدترین پروژه خود در E3 2016 را فاش کرد ، جهان را لرزاند. Death Stranding عجیب و نگران کننده به نظر می رسید. سه سال بعد ، این بازی در نوامبر 2019 راه اندازی شد - و همچنان به نظر می رسد عجیب و نگران کننده است.

 

دنیای Death Stranding ، علی رغم همه فانتزی ها ، ریشه در دنیای واقعی دارد. این آمریکای پس از آخرالزمان است و نوشیدنی های Monster Monster هنوز به نوعی وجود دارند. با این حال ، درست در خفاش ، بسیاری از ایده های خزنده را به شما پرتاب می کند. هیولاهای نامرئی مردم را شکار می کنند و باران اکنون به نوعی مردم را سیر می کند. پوچی خالص دنیای آزاد نیز کاملاً عجیب و غریبانه است. با این وجود ، وقتی به آن سر می زنید ، همه چیز به سختی سطح را خراش می دهد و تمام چیزهای مزاحم کوژیما برای بازی درگیر است.

 

از کارفرمایان وحشتناک گرفته تا کارهای عجیب و غریب که می توانید با ادرار انجام دهید ، بگذارید تمام موارد وحشت زده ای را که در Death Stranding پیدا کردیم بپوشانیم. البته ، ما به بخش هایی از داستان gargantuan بازی می پردازیم ، بنابراین اگر هنوز آن را کامل نکرده اید ، به شما اخطار داده شده است!

 

مبارزه با مأموریتهای وابسته به جانباز

مرگ مرگ

 

کوجیما هیچ هزینه ای را برای گرفتن بازیگران رده بالا برای کار با او در Death Stranding نداد. شخصیت Mads Mikkelsen ، Cliff (با نام مستعار Combat Veteran) به عنوان یکی از کارفرمایان قبلی در بازی بازی می کند. با این حال ، ورودی او را می توان چیزی از سخنان شبح وار توصیف کرد.

 

او کنترل کاملی بر مأموریت های خود دارد و به شما اجازه می دهد از همان ابتدا این را بدانید. چهار نفر از آنها در كنار هم قدم می زنند ، هر كدام به چیزی در زیر تار متصل هستند كه در Death Stranding شایع است. این باعث می شود که تعجب کنید که چه چیزی می توانند به پیش بروند — و بعد از تعجب از تعجب پشیمان می شوید از طرف دیگر این قلعه ها ، مبارز جانباز را می یابید که توسط ناف خودش متصل به مینیون ها است.

 

سپس این بندها از مینیونی ها جدا می شوند ، و شخصیت میکلسن هر چهار قلاده را به سمت عقب می کشد. دید ناشایست کافی است که هر کسی را مجذوب کند ، حتی صخره ، از ظاهر آن. او حتی تعدادی از این تارها را نیز استفراغ می کند ، که ممکن است چیزی باشد که بازیکنان می توانند در آن لحظه با آنها ارتباط برقرار کنند.

 

منشاء بچه های پل

مرگ مرگ

 

در سطح پایه ، ایده Bridge Bridge از قبل ما را ناراحت کننده می کند. برای همه مانعهای دیوانه وار که ما نورمن ریدوس را انجام می دهیم ، جای تعجب نیست که فکر کنیم او با یک کودک بسته‌شده به سینه ، همه این موارد را پشت سر می گذارد. این انسان در ابتدای مراحل زندگی به عنوان ابزاری مورد استفاده قرار می گیرد نه اینکه از آن مراقبت و مراقبت شود.

 

اما در زیر سطح ، لنگ های اطراف یک BB می توانند لرزهای ستون فقرات هر کسی را بفرستند. این نوزادان از مادران مرده در مغز خود که به آنها ساکن نامیده می شود ، گرفته شد. به دلیل این شرایط منحصر به فرد ، کودک می تواند دنیای مردگان را ببیند ، جایی که BT از آنجا ناشی می شود. با این حال ، آنها زمانی که هنوز در رحم مادرشان هستند ، می توانند آن جهان را ببینند.

 

این بدان معنی است که شیشه بند بند به سینه سام برای شبیه سازی احساس حضور در رحم مادر است. با فریب دادن این نوزادان به این راحتی ، به افراد متصل به آنها اجازه می دهند BT را حس کنند. به عبارت دیگر ، Bridges ، شرکت سام برای آن کار می کند ، نوزادان را با استفاده از رحم مصنوعی دستکاری می کند و با افتخار آن را روی سینه های عملیاتی خود به نمایش می گذارد.

 

مبارزه با وسواس جانباز با نوزادان

مرگ مرگ

 

در طول Death Stranding ، شاهد خواهید بود که سام یادآوری خاطرات شخص دیگری را تجربه می کند. به نظر می رسد آن شخص دیگری Bridge Bridge است و آنها شخصیت میکلسن را در حالات مختلف می بینند. واضح است که او در وضعیت بدی قرار دارد ، زیرا او از همسر رختخوابش ، لیزا ابراز تاسف می کند. با این حال BB که از طریق آن می بینیم برای مبارزه با جانباز مهم است. در برخی از خاطرات ، او با کمال میل با BB صحبت می کند ، وعده می دهد که او را به جهانیان نشان می دهد. در برخی دیگر ، او در حال فرار با BB در دست است.

 

در اصل ، کوجیما به طور مداوم نکاتی راجع به وسواس مبارزه با جانباز با BB خود نشان می دهد. این ماجرا بعداً در داستان بروز می یابد که ما با روشی وحشتناک ملاقات می کنیم. پس از ورود مزاحم او به میدان جنگ ، او را می بینیم که توسط یک شبکه از سیم خاردار محاصره شده است ، که او مانند آن چیزی نیست تکیه می دهد. شاید شما هم متوجه شده اید که همه عروسک های بچه گانه در وب گرفتار شده اند ، و همه آنها برای دیدن بسیار زیبا و وحشتناک هستند. این صحنه خنک کننده است که به تریلر بازی جوایز 2016 باز می گردد که Combat Veteran را معرفی کرد ، که یک موتیف عروسک بچه نیز داشت.از طریق آن

 

پوست زخمی سام

مرگ مرگ

 

بین دوش و برشهای مختلف ، بدن برهنه سام را بیشتر از آنچه در Death Stranding انتظار داشتید می بینیم. حتی اگر با برهنگی راحت هستید ، چیزی در مورد پوست او وجود دارد که ممکن است شما را به آرزو برساند. از نظر یکی ، پاها و شانه های او به نظر می رسد که دائما قرمز رنگ شده اند. از این گذشته ، سالها پیاده روی با بار سنگین بر روی پشت شما این کار را برای شما انجام می دهد.

 

مهمتر از همه ، این همه دست چاپ چیست؟ نکته در مورد دست چاپ این است که آنها بسیار منحصر به فرد انسانی هستند. ذهن شما به طور خودکار شکل را به عمل لمس کردن شخص متصل می کند. به عبارت دیگر ، ما نمی توانیم تصویر افرادی را که در سام چنگ می زنند از سر ما بگیرد ، مخصوصاً وقتی که این افراد احتمالاً BT باشند.

 

این به داستان پیوند می خورد ، بنابراین حداقل یک توضیح وجود دارد. آفن فسفمفوبیای سام ترس از تماس یا ارتباط با دیگران را به او می دهد. علاوه بر این ، هنگامی که افراد به او لمس می کنند ، پوست وی کبود می شود ، از این رو علائم شکل انگشتی در بدن او دیده می شود. هنوز ، حتی با یک توضیح ، پوست او لرزهای ما را می دهد.

 

جسدی را روی پشت خود حمل کنید

مرگ مرگ

 

بیشتر اوقات در Death Stranding ، یک باری عجیب و غریب از تتریس را با محموله ای که در پشت شما قرار دارد بازی می کنید. بسته های بزرگ پایه و اساس آن را برای کوچکترها در بالای صفحه قرار می دهد ، و چیزی تقریباً طنزآمیز در مورد دیدن سام در حال اجرا با یک برج بسته در پشت او وجود دارد. هر چند گاهی اوقات داستان از شما می خواهد که چیزی بسیار ناخوشایند تر را حمل کنید: بدن انسان.

 

در برخی موارد ، این افراد زنده خواهند بود. آنها فقط در یک کیسه بدن پیله شده اند تا از باران پیری که به عنوان زمان وقوع شناخته می شود ، در امان بمانند. ممکن است نگاهی ناراحت کننده به نظر برسد ، اما حداقل از جایی برای عمل گرایی ناشی می شود. ما نمی خواهیم کسی که پشتش است قبل از چشمانمان پیر شود.

 

وقتی که بدن در پشت شما واقعاً جسد باشد ، چیزها خزش پیدا می کنند. با توجه به نحوه عملکرد اجساد در Death Stranding ، چیزها تنش می کنند. اگر بیش از حد طولانی به تنهایی باقی بماند ، بدن به BT تبدیل می شود. بنابراین اگر به اندازه کافی سریع حرکت نکنید ، جسد پشت شما می تواند شما را زنده بخورد.

 

زباله های یک مرد تحقیقات دیگر مرد است

مرگ مرگ

 

در اتاقهای خصوصی که در دنیای آزاد Death Stranding پراکنده هستند ، سام می تواند بار زیادی را برداشته و استراحت کند. این یک استراحت بسیار ضروری است از تمام سفرهای دیوانه کننده ای که او باید انجام دهد. او حتی می تواند در اینجا دوش بگیرد و از حمام استفاده کند ، که به نظر خوب و خوب است.

 

سفر به دستشویی هیچ هشداری را خاموش نمی کند تا اینکه Heartman به شما برسد و بگوید که داده ها را از زباله های شما جمع می کند. هر وقت دوش می گیرید ، او مواد کیرالی را که بدن شما را شسته می کند جمع می کند تا آن را مطالعه کند. ماده کایرال همچنین از ضایعات شما ، شماره یک و شماره دو استخراج می شود. این باعث می شود در اتاق خصوصی خود احساس کمی شبیه موش آزمایشگاه کنید.

 

این عصاره ها در نهایت به نارنجک هایی تبدیل می شوند که می توانید با خود در طبیعت حمل کنید. آنها می توانند با منحرف کردن آنها ، به شما در اطراف BT کمک کنند ، اما این بدان معنی است که شما باید چیزی را که قبلاً در ادرار یا مدفوع شما بود ، حمل کنید. این یک فکر بسیار لجباز است و باعث می شود شما دو بار در مورد چیرگی هیولا فکر کنید.

 

Cryptobiotes (ادرار برای تعجب)

مرگ مرگ

 

اگر از ترس از خزنده های وحشت زده ترس دارید ، مطمئناً cryptobiotes به شما کمک نمی کند تا از پس آن برآیید. این موجودات سفید رنگ کمی شبیه به نوارهای چربی هستند و دارای شش پا چسبان است. ما برای اولین بار توسط Fragile ، کسی که در ساعات اولیه Death Stranding می خورد ، با آنها آشنا شدیم. او ادعا می کند که خوردن یکی به شما کمک می کند تا اثرات مضر ناشی از افت زمان را در حالت خلیج نگه دارید ، اما در بازی ، خون شما را دوباره می بخشد. با این حال ، ایده قرار دادن یک Cryptobiote در دهان شما بلعیدن آن دشوار است.

 

برای خسته تر شدن چیزها ، اجازه دهید در مورد مکانهایی که می توانید cryptobiotes بیشتری پیدا کنید صحبت کنیم. آنها را در لانه های کوچک در اطراف نقشه پیدا خواهید کرد ، و وقتی به یکی نزدیک می شوید ، احتمالاً می توانید قبل از پراکنده کردن تعداد انگشت شماری را بگیرید. اگر می خواهید از cryptobiotes استفاده کنید ، باید با دیگر بازیکنان کار کنید تا لانه های مصنوعی ایجاد کنید. چگونه ، شما می پرسید؟ البته با استفاده از ادرار خود.

 

درست است ، هنگامی که سام به اندازه کافی در یک نقطه می چسبد ، لانه جدیدی را ایجاد می کند تا کریپتوبیوتیک ها به اطراف خود بپردازند. به عبارت دیگر ، برای بهبودی خود ، برای تخم ریزی یک موجود ، باید ادرار کنید و سپس آن موجود را در دهان خود قرار دهید.

 

مینی بوس های بزرگتر BT

مرگ مرگ

 

عطسه در اطراف BTs می تواند برخی از لحظه های پر فشار در Death Stranding باشد. دیدن آنها دشوار است و حتی اجتناب از آنها نیز سخت تر است. هر مرحله حساب می شود ، زیرا وقتی گرفتار می شوید ، همه چیز از بد به بدتر می رود. آنها شما را به داخل زمین می اندازند ، که اکنون به تار سیاه تبدیل شده است و شما را به یک منطقه دورافتاده می کشانند.

 

در اینجا ، با چهره ای روبرو خواهید شد که فقط می تواند به عنوان یک کابوس Lovecraftian توصیف شود. یک BT غول پیکر در این عرصه تخم ریزی می کند ، که اغلب به صورت شیر ​​یا دلفین شکل می گیرد. صرف نظر از شکل ، این موجود انبوهی از شاخکهای صورت خواهد بود. به هر روشی که بخواهید آن را خرد کنید ، ناراحت کننده است و حرکات نامنظم آن همه چیز را ناخوشایند تر می کند.

 

اولین غریزه شما هنگام دیدن یکی از این موجودات به نام Catchers ممکن است t باشدفرار کن ما شما را نیز مقصر نمی دانیم ، زیرا کشتن یکی از منابع زیادی را به خود اختصاص می دهد.

 

اولین مبارزه هیگز است

مرگ مرگ

 

در طول بازی چیزهای زیادی درباره شخصیتی به نام هیگز می شنوید که توسط Troy Baker به تصویر کشیده شده است. او یکی از دشمنان اصلی داستان است که به دنبال انقراض ناب به نام انقراض است. به دلیل او ، یک شهر کامل در اثر حمله هسته ای گم شده است و یک شهر دیگر نیز تقریباً با روشی مشابه ویران شده است. سام تا اواخر داستان با او مقابله نمی کند ، اما اولین دعوا با او قطعاً یادآوری است ، صرفاً به این دلیل که باعث شد لبه های ما لرز بخورد.

 

او یک انسان طبیعی غول پیکر را که از تار سیاه ساخته شده است ، احضار می کند و از نظر غول پیکر ، به معنای بلند بودن از یک آسمان خراش است. با این حال ، این چیز دارای یک سر کاملاً شکل پذیر نیست. درعوض ، فقط نیمی از قسمت پایینی آن دست نخورده باقی مانده است. بقیه فقط ... باز است با استفاده از این چشمان ، چتر دریای سیاه به طور گسترده پرواز می کند ، و در حالی که سعی می کند زیر پوسته خرد نشود ، به سام بیشتر چیزهایی می دهد تا از آنها شلیک کنند. در کل ، ایجاد هیگز وحشتناک است که به آن نگاه کنیم ، بدتر از این واقعیت است که شما باید آن را به نوعی بکشید.

 

کابوس های سام ، رؤیاهای ما را غافلگیر می کنند

مرگ مرگ

 

سام از عذابی بنام DOOMS رنج می برد. این به او حساسیت می کند به مواد کایرال ، که در اطراف BT وجود دارد. اگرچه او می تواند کسانی را از آن طرف راحت تر حس کند ، اما او همچنین هر شب در انتظار کابوس های وحشتناک می خوابد. اینها فقط کابوسهای آخرالزمانی نیستند. آنها با معدود افرادی که او را دوست دارد ، شخصی و آشفتگی می شوند.

 

در یكی از آنها ، او آملی ، خواهرش را می بیند كه هایگز از پشت سرش عطسه می كند. آنتاگونیست سپس او را از پشت گرفت و تا کنون آرام آرام یک خنجر کوچک و طلایی را به یقه خود سوار می کند. کل صحنه تصویر خوبی از طبیعت موذیانه هیگز دارد و متأسفانه سام حتی نمی تواند از روی او فرار کند.

 

در مثال دیگر ، می بینیم که هیگز ماسک او را برداشته است ، فقط برای آشکار آملی در زیر. چگونگی لبخند زدن صورتش به عنوان رگهای خونی از چشمان او ، گفتن کمترین نگرانی نیست و افزایش تنش در موسیقی فقط باعث ناراحتی آن می شود.

 

مادر BT کودک

مرگ مرگ

 

در طی سفر خود با شخصیتی به نام ماما ملاقات خواهید کرد. او یکی از دو نبوغ است که به ساخت شبکه Chiral کمک کرده است که در نهایت ملت را در بر می گیرد ، و او بیشتر از طریق امواج هوایی با شما ارتباط برقرار می کند. او غالباً اظهار می کند که نمی تواند پست خود را نیز ترک کند. هنگامی که سام سرانجام چهره به چهره خود را ملاقات کرد ، می فهمید که چرا او در آنجا کجاست.

 

مادر تا نام کد خود زندگی می کند ، زیرا در واقع تغذیه می کند و از کودک BT مراقبت می کند. در ابتدا نگران کننده است ، اما ماما به سام اطمینان می دهد که BT بی ضرر است. با این وجود ، تماشای شیر دادن به شیرخوار نامرئی او کمی ناراحت کننده است. وقتی متوجه شدید کودک حتی نمی تواند شیر بخورد ، همه چیز کمی عجیب تر می شود. در هر صورت ، شیردهی بیشتر شبیه یک مراسم توخالی است که این دو انجام می دهند تا با یکدیگر در آرامش باشند.

 

پس از گذراندن بیشتر وقت خود در Death Stranding برای جلوگیری از BT ، ایده کودک BT واقعاً از ذهن شما عبور نمی کند. دیدن یک پرستار انسان و مراقبت از یک فرد حتی بیشتر گیج کننده است.

 

نهنگ بسیار بزرگ BT

مرگ مرگ

 

در آخرین بخش بازی ، باید به Capital Knot City برگردید. بعد از سفر طولانی شما به غرب ، به نظر می رسد سرانجام همه چیز به سر می رود. امیدوارم هیچ مانع بزرگ دیگری نشان ندهند ، درست است؟ خوب ، کوجیما مخالف است ، و او این مسئله را با به چالش کشیدن شما با یکی از بزرگترین BT ها در Death Stranding: یک BT به شکل نهنگ ، اثبات می کند.

 

این چیز حتی می تواند ناخوشایندترین تحویل گیرندگان را مرعوب کند. تماشای چیزی که پرواز زیادی از طریق هوا داشته باشد وحشتناک است ، و در برش هایی که آن را معرفی می کند ، از آه شکاف های آن ، نگاهی آزار دهنده می کنیم. "دهان" که به شکلی وحشتناک باز می شود ، مانند گودالی به نظر می رسد که هیچ کس دوست ندارد آن را به زمین بخورد. همراه با پوست لاغر و زائده های شبیه شاخک ، به دنبال رئیس می خواهید که دیگر نمی خواهید به آن نگاه کنید. متأسفانه ، بر خلاف گیرنده BT ، شما نمی توانید از این چالش فرار کنید. شما باید آن را پایین بیاورید ، یک راه یا دیگری.

 

توصیه شده

بعدی

چیزهایی که شما در مورد Death Stranding نمی دانید

توسط کریستوفر گیتس

 

شما در واقع بیشتر از آنچه فکر می کنید بیشتر درباره Death Stranding می دانید. اگر مورد توجه قرار گرفته اید ، می دانید که این بازی بعدی از سازنده Metal Gear Solid ، Hideo Kojima است ، اولین بازی او پس از شکست فاحش او با کونامی ، دو سال عقب. اگر تریلرهایی را دیده اید ، می دانید که آن را ستاره های Walking Dead's Norman Reedus و Hannibal و Rogue One's Mads Mikkelsen می شناسند. کارگردان گیلرمو دل تورو ، که با کوجیما در سکوت هیلز منتشر نشده همکاری داشت ، نیز نقش ایفا می کند. این بازی در یک محیط جهان باز انجام می شود و علاوه بر یک کارزار تک نفره طولانی (و عجیب) یک بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

 

با این حال ، وقتی صحبت از ویژگی های خاص می شود ، کوجیما چیزهای نزدیک به جلیقه بازی می کند. به نظر می رسد Death Stranding یک تجربه غیرمعمول است ، و کوجیما تمام تلاش خود را برای حفظ این کار انجام می دهدرمز و راز زنده تا تاریخ انتشار به عنوان هنوز ناشناخته بازی است. با این وجود ، گاهی اوقات ، چند جزئیات از بین می روند. در اینجا برخی از افراد غریبه آورده شده است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 345
  • بازدید کلی : 854