loading...
نگاهی به تاریخ سینما
حسین بازدید : 28 چهارشنبه 09 بهمن 1398 نظرات (0)

نکته اینجاست: حداقل در مورد X-Men ، آنها ممکن است واقعاً تمایل نداشته باشند. این داوری در مورد شخصیت ها نیست ، بلکه مربوط به نحوه ایجاد جهان است.

 

مسلماً ، آنها احتمالاً راهی را برای ورود ولورین به آنجا می یابند ، فقط به این دلیل که انجام ندادن این کار مبلغ مسخره ای را روی میز می گذارد - و به آن مرد فقیری که باید بعد از 17 سال از این کار برآید ، متنفر است. هیو جکمن - اما وقتی صحبت از دنیای بزرگ مردان ایکس می شود ، شایان ذکر است که MCU دهه گذشته را بطور جدی با ساختن یک جهان مشترک صرف کرده است که بطور خاص از مفهوم جهش ها جلوگیری کرده است.

 

این امر باعث می شود تا مردان X به یک گروه واقعاً سخت تبدیل شوند و به دنیایی که قبلاً به حدی که MCU انجام می دهد ، گم شوند. فقط موضوع معرفی یک شخصیت واحد نیست. این بسیار ساده است ، حتی اگر چیز بزرگی را با خود به همراه آورد - به عنوان مثال دنیای جادویی دکتر استرنج و ملت واکاندا در پلنگ سیاه ، چیزهایی هستند که مردم از آنها نمی دانیم و به ما دلیل می دهند. مخاطبان فقط بعد از ده سال و ده فیلم فقط درباره آنها می شنوند. جهش ، اما؟ منظور آنها همه جا بوده است.

 

این تمام ایده چگونگی واکنش مردم به آنها است ، چیزی که کاملاً برای استعاره اصلی X-Men و نحوه عملکرد آنها ضروری است. و از آنجا که ما قبلاً شنیدهای مجلس سنا راجع به ابرقدرت ها (در مرد آهنین 2) و یک قانون ثبت نام (در Captain America: War Civil) مشاهده کردیم ، دو عنصر نقشه کلاسیک به شدت با X-Men گره خورده اند ، بدون اینکه تنها به یک نوجوان با لیزر اشاره کنیم. تیرهایی که از چهره آنها شلیک می شود ، واقعیت این است که قبلاً نیامده است عجیب خواهد بود.

 

همه را کنار هم قرار می دهیم

 

البته این بدان معنی نیست که آنها نمی توانند این کار را انجام دهند. یکی از بزرگترین چیزهایی که در مدت زمان طولانی برای دیدن آن فیلم ها وجود داشت ، این بود که Marvel Studios با سونی توافق کرد تا Spider-Man را به هم بزند. مرد عنکبوتی ، با این حال ، مزایای زیادی دارد که X-Men از آن استفاده نمی کند. برای یک چیز ، همانطور که در بالا ذکر شد ، وی به طور سنتی یک قهرمان انفرادی است و از طرف دیگر ، این واقعیت که او به عنوان یک جوان معرفی شده است به معنای این است که در واقع این حس را ایجاد می کند که کمی دیرتر نشان می دهد.

 

اما در عین حال ، قطعاً آنها با آسایش Homecoming راهی آسانی برای خروج از کشور نداشتند. مهم نیست که شما نسبت به آن فیلم چه احساسی دارید ، باید آن را برای اتصال آن به MCU بزرگتر تقریباً در هر سطح ، به آنها تحویل دهید. Iron Man به عنوان یک مربی مربی (و ارائه طرح نقشه ای که در طول فیلم ها کمان شخصیت هایش را به خود اختصاص می دهد) ارائه می دهد ، طرح Vulture که کاملاً در حوادث فیلم اول Avengers ساخته شده است ، حتی PSA های کاپیتان آمریکا و سردرگمی مربی سالن بدنسازی در مورد اینکه آیا او به دلیل وقایع جنگ داخلی ، اکنون یک جنایتکار جنگ است.

 

بنابراین اگرچه این کار دشوار خواهد بود ، اینگونه نیست که فیلم ها از روبرو شدن با چالش های ذاتی در آوردن کمیک ها روی پرده سینما ابراز کمتری داشته باشند. هک ، ثور: راگناروک توسط friggin 'Bi-Beast' ظاهری داشت و هیچکدام از ما ندیدیم که یک فرد آینده است.

 

بحران بر روی جهانی سینمای بی نهایت

 

اگر ما در اینجا کاملاً واقعی با یکدیگر هستیم ، همه چیزهایی که واقعاً باید برای دستیابی به مردان X انجام دهند ، فقط حضور پیدا کرده اند و به مخاطب اجازه می دهند با آن برخورد کند ، و روش های کمیک عجیب زیادی وجود دارد. آی تی. به عنوان مثال ، تشعشعات ولگرد از سنگهای بی نهایت می تواند موج جدید جهش را در بین مردم برانگیزد و توضیح می دهد که چرا در حال حاضر تعداد بسیار زیادی وجود دارد که آنها به ندرت مورد استفاده قرار گرفته اند که چارلز خاویر و شاگردانش به طور پنهانی عمل کرده و بدون توجه به آن رفتند. و این فقط یک ایده است.

 

بزرگترین مشکل ممکن است جذب مخاطب برای خرید آن باشد ، اما ممکن است این غیرقابل تحمل نباشد. از یک طرف ، مخاطبان طنز به مراتب بیشتر با جهان های ولگرد آشنا هستند و همه با آنها خوب هستند - مارول سال گذشته این کار را انجام داد ، و این نوعی حرکت DC است - اما از طرف دیگر ممکن است مردم در واقع مهم نیست که آیا این بدان معناست که آنها باید ببینند که ولورین در یک فیلم با هالک می جنگد. و در این مرحله ، احتمالاً می توانستید Deadpool را به نمایش بگذارید و مستقیماً به مخاطبان بگویید که بالاخره حق مجوز را مرتب کرده اند.

 

با تمام آنچه گفته شد ، X-Men تازه شروع امکانات جدید MCU در این معامله است - بیایید Fantastic Four را فراموش نکنید. فیلم های مارول همیشه بهترین موقعیت خود را در هنگام پذیرایی از تأثیرگذاری کمیک های جک کربی دارند و FF مطمئناً طنز جک کربیست Marvel بوده است. پس از تلاشهای بسیار زیاد ، این احتمال وجود دارد که تیم را به درستی انجام دهد ، صادقانه ترین چیز هیجان انگیز در مورد مارول برای پس گرفتن این حقوق است. آنها حتی می توانند این کار را به عنوان یک قطعه دوره ای تنظیم شده در دهه 60 انجام دهند ، مانند بسیاری از افراد پیش از این پیشنهاد کرده اند — The First Avenger و Agent Carter به ما نشان داده اند که می توانند این کار را انجام دهند و ممکن است این کار ساده ترین راه برای کار کردن در آنها باشد. تاریخچه MCU.

 

و هر چه جالب باشد قهرمانان FF را به MCU می گیرید ، حتی این کل داستان نیست. شخصی وجود دارد که می تواند مهمتر از این باشد: آنتاگونیست دیرینه تیم و سنگ بنای مادکتر بد رستاخیز ، دکتر رستاخیز. جدی ، فراموش Thanos. دکتر Doom می تواند در هر فیلم مارول شرور باشد. هک ، او می توانست در همه آنها شرور باشد.

 

توصیه شده

بعدی

چیزهایی که در هر فیلم مارول می بینیم

انتقامجویان endgame

توسط دالی ویلهلم

 

فیلم های مارول تبدیل به یک اصلی سینما شده اند - تقریباً همیشه می توانید یک تئاتر قهرمان را حداقل در یک صفحه در تئاتر محلی خود انتظار داشته باشید. از زمان اولین مرد آهنین در سال 2008 ، جهان سینمایی مارول نوعی انفجار بزرگ را تجربه کرده است - تا به بیرون گسترش می یابد تا قهرمان هایی را که قبلاً فقط در صفحات کمیک ها حضور داشتند ، گسترش دهد. از Ant-Man گرفته تا Yondu ، از Happy تا Heimdall ، یک تن شخصیت وجود دارد که هم خوب و هم بد برای پیگیری آنها وجود دارد. این شخصیت ها فقط از روی زمین نیستند - آنها شهروندان بی پایان رنگارنگ یک جهان گسترده تر هستند.

 

با وجود این تنوع زیاد شخصیت ها ، تنظیمات و توطئه ها ، افراد در مارول اطمینان دارند که همه روایت های آنها متحد هستند - هر داستان قطعه ای است که در معمای عالی MCU وجود دارد و برخی از عناصر اصلی باعث می شوند فیلمهای مارول از فیلم متوسط ​​متمایز شوند. و اجازه می دهد تا این داستان های به ظاهر متفاوت با هم جمع شوند. برخلاف خود انتقامجویان ، فیلم های مارول ممکن است متفاوت باشند ، اما برخی از شباهت هایی دارند که به آنها اجازه می دهد تا به تیمی با ارزش ، رکورددار و برنده جایزه تبدیل شوند. با توجه به همه این موارد ، در اینجا نگاهی به مواردی می بینیم که در هر فیلم مارول می بینیم.

 

تماس های طنز

چشم انداز بینایی

 

همه ما می دانیم که فیلمهای مارول از کجا شروع شده اند: داستانهایی از صفحات طنزهایی که دهه ها مورد پسندشان بوده است. با توجه به برخی از مطالب تاریخ ، داستانهایی که ابتدا توسط استن لی به تصویر کشیده شده و توسط استیو دیتکو در عصر نقره ای مصورها به تصویر کشیده شده است ، برای بهتر شدن صفحه نمایش نقره. با این وجود هنوز هم روح اصلی قهرمانان و بدخواهان باقی مانده است - و طرفداران کمیک همیشه از دیدن صحنه هایی در سینما لذت می برند که عملاً از منبع منبع بازخوانی می شوند.

 

طرح Infinity War همانطور که می دانیم ریشه در سریال طنز Infinity Gauntlet دهه 90 دارد. این فیلمها برخی از مرخصی های مهم را پشت سر می گذارند ، به ویژه که انگیزه تانوس را از یک رابطه عاشقانه با Death خودش به یک پیچیده عدالت پیرسی تغییر می دهد ، اما مانند همه فیلم های مارول ، این کمیک ها فراموش نمی شوند. در کمیک ها ، نقره ای سورفایر مانند شهاب سنگ را به Sanctum Sanctum Doctor Strange سقوط کرد. در فیلم ، آن صحنه با هالک پخش شد. تانوس از کمیک ها و اوج ظاهری او برای تبدیل افراد به روبان نیز روی صفحه نمایش دوباره نمایش داده شد. سحابی شکنجه شده و پایان خشونت آمیز ویژن نیز مستقیماً از صفحات سریال Infinity Gauntlet گرفته شد. داستان های کمیک ها در داستان های مختلف تغییر می کند ، اما همیشه جایی برای ادای احترام و نکات کلاه به اصل ارائه دهید.

 

خطوط قابل نقل

مرد آهنین

 

فیلم های مارول چیزی نیست اگر قابل نقل قول نباشند. ما باید به نویسندگان پیشنهادات جدی برای ادامه ایجاد خطوط بدهیم که از طرفداران طنین انداز مدت ها پس از پایان اعتبارات نهایی است. اعتبار به استن لی می رود ، البته ، که یکی از مشهورترین تک لاینرها را در تمام تاریخ مارول به ما داد: "با قدرت زیاد باید مسئولیت های بزرگی نیز به وجود بیاید." مرد عنکبوتی در سال 2018: Spider-Verse بازگشتی را به این خط برگشت - وقتی مایلز سعی می کند آن را در پیتر بی پارکر نقل کند ، قبل از تمام شدن فریاد می زند. قبلاً بارها آن را شنیده ایم.

 

اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول با پذیرش فوق العاده به یاد ماندنی تونی استارک "من مرد آهنی هستم" به پایان می رسد. استارک و شوخ طبع و سریع او طنز برخی از نقل قول های فیلم Marvel را به ما داده است - مثل خط "نبوغ ، میلیاردر ، انسان دوستانه پلیبوی" در کاپیتان آمریکا که دارای عبارات مشهوری از خودش است ، "می توانم همه اینها را انجام دهم روز "گنجانده شده است. ماجراهای مسخره تر و شخصیت های بمب گذار نگهبانان خدمه کهکشان برای برخی از خطوط مناسب برای تی شرت ها نیز ساخته شده اند. چه کسی می تواند کلمات عاقلانه "من گروت" را فراموش کنم؟

 

شوخ طبع برای خلق و خوی

کاپیتان آمریکا جنگ داخلی

 

فیلم های شگفت انگیز همه آفتاب و رنگین کمان نیستند. معمولاً شرایط سختی وجود دارد که نیاز به مداخله فوق قدرت دارد. قهرمانان مورد علاقه ما مارول همیشه زندگی خود را در این خط قرار می دهند ، اما به نظر می رسد که بیشتر آنها از انجام این کار لذت می برند. یا حداقل ، آنها موفق می شوند روحیه را با یک یا دو شوخی سبک کنند. حتی وقتی دنیا در حال نابودی است ، یا کسی در حال تیراندازی است ، به نظر می رسد شخصیت های مارول راهی را برای روشن کردن اوضاع با یک طعنه طعنه آمیز پیدا می کنند. این همان چیزی است که واقعاً مارول را از تاریکی و وحشتناک دی سی جدا می کند و باعث می شود فیلم حتی برای بیشتر اضطراب اعضای خانواده قابل لمس باشد.

 

تونی استارک موفق به لقب بیگانگان بی خطر مانند "Grimace" و "Squidward" در پرواز شده است ، و پیتر پارکر با خوشگذرانی از مزدور فوق العاده قدرتمند خود را احساس می کند - "شما یک بازوی فلزی دارید؟ این بسیار جذاب است ، شخص عزیز!" ثور: راگناروک رویکرد زبان به گونه ای را برای شرایط آخرالزمانی پذیرفته است. ثور جذابیتهای شاهزاده خود را به طور کامل ریخت و بیشتر به یک معنی خوب تبدیل شدجوک لرزان. حتی در جنگ بینهایت ، هنگامی که تانوس نزدیک بود زندگی خود را در جهان کاهش دهد ، مخاطبان در خطوطی مانند "نام های لگد ، الاغ" را ترک می کردند.

 

منابع شخصیت آینده

آدام واروک

 

پایان مرد آهنین سال 2008 استوایی را تعیین می کند که بعداً برای هر فیلم مارول ضروری می شود: صحنه پس از اعتبار و گره زدن به یک قهرمان دیگر. در این حالت ، مخاطبان با چند دقیقه فیلم شگفت زده شدند ، یک چهره سایه دار در عمارت تونی استارک که می گوید استارک بخشی از یک جهان بزرگتر شده است. او نیک فیوری ، مدیر S.H.I.E.L.D است که در مورد طرح انتقام جویان صحبت می کند.

 

این روزها ، طرفداران فیلم های مارول برای پیدا کردن تخم مرغ های عید پاک با اشاره به هزاران شخصیتی که جهان مارول را تشکیل می دهند ، مقدم هستند. همانطور که فیوری گفت ، این یک جهان است ، به هر حال ، بنابراین فیلم ها گره گره به قهرمانان دیگر می گویند اگر نه یک ظاهر آشکار. صحنه اعتبارات متوسط ​​در Guardians of Galaxy Vol. 2 دارای چشمك و ناخوشایند در مورد قرار دادن آینده آدام وارلاك ، نیرویی است كه هنوز دیده نشده و قادر به نابودی نگهبانان است كه توسط عایشه از سلطان ایجاد شده است. خود تانوس در صحنه اعتبارات میان دوره The Avengers در سال 2012 ، به همین روش فاش شد. اگرچه فقط با یک عکس از عکس زمان ، اما تانوس بسیار مهم شد - شاید آدم هم چنین باشد.

 

اثر عملی که فکر می کردیم CGI است

مرد آهنین 3

 

فیلم های مارول دارای جادو ، ضرب و شتم و ماشین آلات زیادی هستند که فراتر از قلمرو درک انسان هستند. در جهان سینمایی مارول ، زمین از لحاظ فناوری پیشرفته ترین سیارات نیست. در زندگی واقعی ، از ما انتظار نمی رود که نبردهای فضایی دیوانه و آتش نشانهایی را که برای تعریف مجموعه اقدامات ایجاد شده اند ، دوباره تمرین کنیم. یا می توانیم؟

 

در حالی که فیلم های مارول به منظور جادوگری فیلم مقدار قابل توجهی از CGI را به کار می گیرند ، مواردی وجود دارد که از هنرها و هنرهای خوب قدیمی استفاده می شود. از آنجا که این فیلم ها شخصیت هایی از نژادهای مختلف بیگانه را بازی می کنند ، بازیگران ساعت ها تحت عمل پروتز و آرایش قرار می گیرند و در برابر تمایل به خراشیدن بینی خود مقاومت می کنند تا به آندروئیدهای آبی تبدیل شوند و بیگانگان خال کوبی کنند. رابرت داونی جونیور لزوماً در زندگی واقعی (و واقعی سنگین) لباس مرد آهنی مناسب نیست.

 

به جز او. گاهی. برای Iron Man 3 ، کل مجموعه ای از لباس Iron Man وجود داشت که داونی و بدلکاری های وی می پوشیدند ، جلوه های ویژه ای را پر می کردند تا شکاف های زره ​​پوش را پر کنند. قطعات ساخته شده مخصوص چاپ سه بعدی ، برای تهیه لباس های مرد آهنی ساخته شده اند که باعث می شود بهترین جادوگران حسادت کنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 340
  • بازدید کلی : 849