loading...
نگاهی به تاریخ سینما
حسین بازدید : 34 چهارشنبه 09 بهمن 1398 نظرات (0)

بالاخره The Walking Dead: Saints and Sinners برای گیمرهای VR در دسترس است. این اقتباس از حق رای دادن وحشت ناپذیر یک سال پس از شیوع زامبی در نیواورلئان گزیده می شود و بازیکنان را در کفش یک بازمانده آخرالزمان می گذارد.

 

بازی به بازیکنان انتخاب اخلاقی می دهد که می تواند تجربه بازی خود را به میزان قابل توجهی تغییر دهد. آیا با بازماندگان دیگر پیوند برقرار خواهید کرد یا رقابت را از بین می برید و وسایل گرانبهای آنها را برای خودتان می دزدید؟ آیا شما یک بازمانده هستید که برای جلوگیری از واکرها به مخفیگاه اعتماد می کنید ، یا مانند یک توپ خراب زامبی وارد می شوید؟ Saints and Sinners هر دو سبک بازی را در خود جای می دهد ، بنابراین می توانید آخرالزمان را برای شما عملی کنید. بنابراین با وجود تمام گزینه هایی که در اختیار شماست ، ممکن است تعجب کنید که این بازی چه مدت طول می کشد تا تمام شود.

 

در حین نمایش سریع بازی ، به توسعه‌دهندگان Geek.com ، به توسعه‌دهندگان گفته شد كه این بازی تقریباً 15 ساعت به طول انجامید. به نظر می رسد بیشتر این موضوع با بررسی UploadVR درباره بازی کامل پشتیبان گرفته می شود. طبق آن بررسی ، "این حدود 18 ساعت طول می کشد ، بسته به اینکه چگونه به آرامی (یا تهاجمی) بازی می کنید ، چند عدد بدهید یا از آنها استفاده کنید."

 

به عبارت دیگر ، اگر شما نوع بازیکنی هستید که دوست دارد واقعاً در مأموریت های لازم برای تهیه وسایل و وسایل نقلیه وسایل خود قرار بگیرد یا هر مأموریت جانبی را بدست آورد ، به احتمال زیاد ارزش پول خود را به دست خواهید آورد. از این گذشته ، 18 ساعت محتوای بسیار سنگین برای یک بازی فقط VR است.

 

علاوه بر مبارزات انتخاباتی اندازه ، Saints and Sinners برای داستانی و گیم پلی خود بررسی های محکمی را دریافت می کند. به طور خاص ، بررسی روزانه Daily Express از بازی "مبارزات بیمارگونه" را تحسین می کند و آن را به عنوان بهترین بازی Walking Dead از سری سری Telltale مورد ستایش قرار می دهد. این خبر بسیار خوبی برای هوادارانی است که با چند بازی ویدیویی Walking Dead که اخیراً تحت تأثیر آن قرار گرفتند ، تحت تأثیر قرار نگرفتند ، که تعدادی از آنها فلاپ های اصلی بودند که به قول حق رای دادن از آن پیروی نکردند.

 

توصیه شده

بعدی

مرگ و میر بازی های ویدئویی که ما هنوز به آن نرسیده ایم

توسط کارمندان Looper

 

روزگاری ، مرگ و میر بازی های ویدئویی فقط معنی داشت تا اینکه شما 1 نفر بعدی خود را بدست آورید. اما سرانجام توسعه دهندگان بازی فهمیدند که با از بین بردن شخصیت های مورد علاقه ، می توانند پیکسل های خود را به خنجرهای ریز و درشت تبدیل کنند که شما را به خوبی در نماها ضرب می زند. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به مهلک ترین مرگ و میر بازی های ویدیویی همه زمان ها. البته اسپویلرهای پیش رو

 

Aerith Gainsborough - Final Fantasy VII

 

آریت گینزبورو علاقه ی عاشقانه کلاسیک JRPG است - دختری زیبا و ملایم که قبل از پیوستن به شما در تلاش برای محافظت از جهان با استفاده از جادوی مقدس ، در خیابان گل می فروشد. این فقط باعث شوک بازیکنان می شود که سپهیروت شرور ناگهان از هیچ جا ظاهر نمی شود و او را به طرز وحشیانه ای در مقابل شما می کشد. هنوز هم بسیاری از افراد به عنوان تکان دهنده ترین مرگ در تاریخ بازی های ویدیویی تصور می کنند ، قتل Aerith به زودی به لطف بازسازی آینده FF7 ، نسل جدیدی را آسیب خواهد دید.

 

جان مارستون - Red Dead Redemption

 

رستگاری واقعی کار دشواری برای کسب درآمد است. بازیکنان دریافتند که به لطف درگذشت جان مارستون ، شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption ، راه سختی وجود دارد. بازیکنان بعد از گذراندن ساعات غیرقابل توصیف برای انجام هر کاری که برای کمک به مارشتن کردند ، بسیاری از اشتباهات خود را برطرف می کنند ، بازیکنان باید تماشای پایان مبارک خود را که فکر می کنند به دست آورده اند ، به یک تگرگ آتش و گور تنهایی تبدیل کنند. هرگز "پایان" با غم انگیز نهایی به نظر نمی رسد.

 

لی اورت - مردگان در حال راه رفتن

 

صحبت از شخصیت های اصلی که در پایان درگذشت ، مسلماً غیر منتظره ترین و عاطفی ترین مرگ در حافظه اخیر ، مرگ لی اورت ، قهرمان The Walking Dead بود. بازیکنان کل بازی را صرف کمک به لی می کنند که کلمنتین هشت ساله را از واکرها محافظت کند ، فقط برای اینکه خود لی در آخر آلوده شود. بعضی اوقات عدالت در جهان وجود ندارد ، به خصوص وقتی که آن دنیا پر از زامبی شود.

 

سارا - آخرین ما

 

شخصیت دیگری که در تلاش برای زنده ماندن یک آخرالزمان زامبی است سارا ، شخصیت 12 ساله شخصیت کلاسیک فوری Naughty Dog The Last of Us است. هرچند تکان دهنده است ، سارا حتی آن را از پیش نویس بازی زنده نمی کند. پس از فرار موفقیت آمیز از زامبی ها ، سارا توسط سربازان کاملاً انسانی که سعی در مهار شیوع آن دارند ، تیر خورده و کشته می شود. این لحن را برای کل بازی تنظیم می کند و به بازیکنان یادآوری می کند که ترسناک ترین هیولا همه موجود در درون ماست.

 

Ghost - Call Of Duty: Modern Warfare 2

 

سایمون "شبح" رایلی بدون شک جالبترین شخصیت در حق رای دادن به ندای وظیفه ، تکان دادن یک ماسک جمجمه و بیرون کشیدن یک مأموریت غیرممکن پس از دیگری است. این مسئله حتی باور نکردنی تر می کند وقتی که ، همانطور که او یک فرار شگفت انگیز دیگر از پشت خطوط دشمن را مهندسی می کند ، توسط فرمانده خود خیانت و قتل می شود. به همین دلیل عادلانه به نظر نمی رسد - زیرا اینگونه نیست.

 

جوکر - Arkham City

 

شاهزاده دلقک از جنایات درگذشت زندگی او: به طور تصادفی ، اما با استعداد شاعرانه. جوکر که توسط یک جهش ناپایدار مسموم می شود ، بتمن را مجبور می کند تا درمانی پیدا کند. بتمن با یک کاسه پادزهر گرانبها ، همه را برمی گرداند - و هنگامی که جوکر او را می زد ، به طور تصادفی آن را رها می کند. جوker با خنده از عذر می میرد ، در حالی که طرفداران این سوال را از دست می دهند که چگونه مرگ یک جامعه انتحاری می تواند بسیار غمناک باشد.

 

الی ونس - نیمه عمر 2: قسمت دوم

 

درگذشت الی ونس در پایان نیمه عمر 2: قسمت دوم اگر بخاطر اینکه رهبر خیرخواه و خردمند مقاومت بشر در حالی که بازیکنان بی پناه تماشای آن می کنند ، قصور می شود به اندازه کافی سخت بود که تمام شود. بدتر شدن آن: دنباله برنامه ریزی شده ، Half Life 2: Episode Three ، کنار گذاشته شد ، به این معنی که آخرین خاطره طرفداران Half Life از حق رای محبوب خود ، جنازه شکسته ونس و ناتوانی جنسی خودشان است. باحال نبود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 303
  • بازدید کلی : 812