loading...
نگاهی به تاریخ سینما
حسین بازدید : 38 چهارشنبه 09 بهمن 1398 نظرات (0)

توسط ناتان سیمونز

 

از اولین باری که توانستیم رمز ورود خود را برای راه اندازی مجدد بخشی از یک بازی وارد کنیم ، عملکرد صرفه جویی در پیشرفت نقش مهمی در جذابیت بازی های ویدئویی با فرم طولانی تر داشته است. در حالی که برخی اوقات سکسکه وجود دارد که می تواند باعث شود بازیکنان به طور ناخواسته اطلاعات خود را از دست بدهند ، بازی های دیگری نیز وجود دارند که بخشی از جذابیت را به خود جذب می کنند و بعضی اوقات ما را به سوالات جالبی در مورد ماهیت بازی سوق می دهد.

 

بعضی اوقات ، بازی ها ترس از دست دادن داده های ذخیره شده در مقابل ما را به عنوان انگیزه ای برای بازی سخت تر و باهوش تر ، و برطرف کردن چالش و تنش همه در یک حالت از بین می برد. بله ، بازی هایی وجود دارند که در واقع پرونده های ذخیره شده خود را حذف می کنند. حتی ناراحت کننده تر ، بازی هایی وجود دارند که از شما انتظار دارند فایل ذخیره خود را برای پیشرفت حذف کنید و از شما می خواهیم در مقابل قضاوت بهتر خود و هر آنچه را که می فهمید در مورد بازی های ویدئویی صادق باشد.

 

در زیر ، ما نگاهی به برخی از این عناوین خود حذف می اندازیم. اما مراقب باشید: اسپویلرها برای بسیاری از آنها غیرقابل اجتناب هستند.

 

اعتبار را بکشید و پس انداز خود را پاک کنید - NieR: Automata

NieR: Automata

 

NieR: Automata انتهای متناوب زیادی دارد. 26 ، به طور دقیق. بسیاری از این پایان بندی ها کاملاً خرابکار هستند ، اما تکمیل پایان های A تا D ، Ending E را باز می کند که با نبرد با اعتبارهای پایان یافته بازی آغاز می شود. این یک جنگ وحشی است که طراحی آن بسیار کامل غیرممکن است. در واقع ، گیم رانت گفت ، "اعتبار مینی بازی حتی برای جانبازان فصلی بازی های جهنم گلوله فوق العاده دشوار است." به عبارت دیگر ، اگر نتوانید آن را در اولین تلاشهای اول بزنید ، احساس بدی نکنید. عدم انجام این مبارزه به اندازه کافی بار باعث می شود تا پیام دیگری از افرادی که بازی را به پایان رسانده اند ، پیام دهد و همه آنها با روحیه به شما بپیوندند و در تکمیل این نبرد نهایی به شما کمک کنند.

 

پس از آن ، cutscene (پایان نهایی) واقعی بازی خواهد شد و سپس بازی گزینه حذف داده های ذخیره شده خود را به شما می دهد و شما را به ردیف بازیکنان سابق اضافه می کند که می توانند به کسی که از طریق نبردی که اخیراً انجام داده اید کمک کنید. دیگر نمی توان از این تصمیم برمی گشت ، و آن را فداکاری نجیب نهایی می کند که می توانید در این بازی انجام دهید.

 

قبل از تکرار خودتان را حذف کنید - کلاب ادبیات دوکی داکی

باشگاه ادبیات دوکی داکی

 

کلاب ادبیات Doki Doki مانند یک سیم کارت ساده برای دوستانه روی سطح ظاهر می شود ، اما کمین کردن در زیر فرض اولیه و طراحی شخصیت های نادرست ، کابوسی استعاره است که شخصیت های به ظاهر خودآگاه را به نمایش می گذارد. "اشکالات" از پیش برنامه ریزی شده رخ می دهد و شخصیت ها ناپدید می شوند یا حتی بدتر ، مستقیماً با شما صحبت می کنند. این یک تجربه بسیار ناخوشایند است.

 

در طول بازی ، چندین کاراکتر از وجود "حذف" می شود ، که می تواند منجر به پایان های مختلف پایین آورنده و بن بستهای ظاهری شود. با این وجود ، برای به دست آوردن بهترین نتیجه برای بازی ، باید چندین فایل واقعی را از بین ببرید. متداول ترین پایان به عنوان پایان "فقط مونیکا" نامیده می شود ، که در آن تنها شخصیت اصلی که در جای خود ایستاده است ، مونیکا است ، شخصیتی که آموخته است چگونه بازی را در اطراف خود دستکاری کند (عجیب و عالی است). برای شروع مجدد از این مورد و فرصتی برای دیدن پایان مناسب ، باید پرونده "firstrun" باشگاه ادبیات Doki Doki را از رایانه شخصی خود حذف کنید ، که شما را با یک فرصت جدید در پایان خوب مجدداً حذف می کند و اساساً دستکاری می کند. بازی برای دادن یک پایان خوش (از انواع).

 

انتقام کد Grunty - Banjo-Kazooie

بانجو-کازوئی

 

علیرغم اینکه چقدر می تواند جالب باشد ، تقلب در بازی های ویدیویی عموماً ناامید می شود. این فقط در مورد سایر بازیکنان هم صدق نمی کند. هر چند وقت یک بار ، یک بازی به سبک بازی نادرست شما می رسد و به شما باز می گردد. یک بازی که از این تاکتیک استفاده می کند Banjo-Kazooie است ، اگرچه قبل از سقوط چکش حداقل یک اخطار دریافت خواهید کرد. در Banjo-Kazooie ، Gruntilda the Witch در صورت وارد کردن تقلب های زیاد ، فایل ذخیره شما را حذف می کند. به شما گفته می شود که پس از وارد شدن به دو بازی ، عواقب آن به شما گفته خواهد شد ، اما سومین نتیجه این خواهد بود که گروونی شما را با خط مشی ترغیب می کند ، "شما گوش نکردید ، من متحیر هستم ، بنابراین اکنون بازی پاک شما پاک می شود!" و بعد ... شما آن را حدس زده اید.

 

لازم به ذکر است که به نظر نمی رسد که این بازی در هنگام پخش نسخه بانجو-کازوئی در Xbox Live تاثیری در پس انداز شما داشته باشد. همچنین ، حتی اگر پرونده شما پاک شود ، هنوز هم می توانید بدون صرفه جویی در بازی یا به پایان رساندن بازی ، سعی کنید بازی را تمام کنید. با این حال ، اگر شما در حال حاضر مجبورید اینقدر تقلب کنید ، برای انجام این کار شاید به کمی شانس بیشتری نیاز داشته باشید.

 

حالت روح فولادی - شوالیه شوالیه

شوالیه توخالی

 

Hollow Knight در حال حاضر یک مستر کلاس در سیستم عامل Metroidvania است که بازی دشوار و در عین حال بسیار باورنکردنی است. به طور طبیعی ، چند حالت گیم پلی در دسترس بازیکنانی است که بهترین چالش های عادی Hollow Knight را دارند ، مانند Godseeker Mode و Steel Soul Mode که حالت دوم به راحتی چالش برانگیزترین آنهاست.

 

بزرگترین تغییر در Steal Soul Mode این است که Knight فقط یک زندگی دارد ، بنابراین هر مرگ به معنای بازنشانی پرونده بازی است و شما باید همه چیز را شروع کنید.برای افزودن توهین به آسیب ، پرونده ذخیره ای که در حال پخش آن بودید ، اکنون کلمه "DEFEATED" را با همه حروف بزرگ نمایش می دهد. می دانید ، فقط در صورت عدم درک این مسئله که بازی برای بازیکنان پیشرفته چقدر معنی دارد. چند تغییر تاریک دیگر در بازی وجود دارد ، از جمله Tuk تاجر اکنون جسمی است که نمی توان با آنها در تعامل بود. ترفندهایی مانند این باعث می شود احساس تقریباً ناامید کننده ای که با تلاش برای شکست دادن این بازی به یکباره وجود دارد ، اضافه کند.

 

همه یکی می شوند - OneShot

OneShot

 

عنوان پازل / ماجراجویی OneShot بازی دیگری است که رویکرد عجیب و غریب و متافیزیکی نسبت به بازی های کلاسیک فانتزی در اختیار شما قرار می دهد ، به شما این امکان را می دهد تا شخصیتی را کنترل کنید که بسیار آگاه است که آنها کنترل می شوند و شما را به دنیایی رها می کنند که دائماً به ماهیت تخیلی خودش اشاره می کند. به همین ترتیب ، بسیاری از تصمیماتی که توسط این بازی گرفته می شود ، از شما و دانش شخصیت شما در مورد بازی های ویدیویی و کلیپ ها استفاده می کنند.

 

مانند سایر بازی های متا در این لیست ، OneShot همچنین دارای چند انتهای متفاوت است. یک زن و شوهر از این موارد شما را ملزم به جهش جدی برای ایمان می کند تا به کار خود ادامه دهید. یعنی ، پس از اتمام نسخه Steam بازی ، "طبق صفحه OneShot Fandom می توانید پرونده Document \ My Games \ Oneshot \ save_progress.oneshot را حذف کرده و بازی را مجدداً شروع کنید." به پایان واقعی بازی که با نام پایان "Solstice" گفته می شود ، فقط با تکمیل بازی در حالت New Game Plus می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. حذف داده های بازی شما با همه چیزهایی که در مورد بازی های ویدیویی فهمیدید ، کاملاً منطبق با مضامین OneShot است ، بر می گردد.

 

پرونده ذخیره شده که شما را "ارواح" می کند - تام کلانسی Ghost Recon Wildlands

تایل کلانسی Ghost Recon Wildlands

 

Ghost Recon Wildlands Tom Clancy's از ویژگی های Ghost Mode با نام مناسب برخوردار است که در مقایسه با سایر حالت های PvP بازی ، این مشکل را به روش های عمده ای مرتفع می کند. همانطور که توسط PC Gamer توضیح داده شده است ، Ghost Mode "دارای تیراندازی ، آتش دوستانه و همچنین محدودیت یک سلاح در بارگذاری شما ... در عین حال ، بارگذاری مجدد اسلحه خود را قبل از تخلیه کلیپ ، مشاهده خواهید کرد که آن گلوله های باقی مانده را از دست می دهید." اگر در حال نبرد باشید ، می توانید در یک پنجره زمانی کوتاه توسط یک هم تیم احیا شوید. با این حال ، اگر آن فرصت را از دست می دهید ، همین است. شخصیت شما مرده است و پرونده ذخیره شده شما برای Ghost Mode پاک خواهد شد.

 

علی رغم سطح دشواری بسیار بالاتر ، طرفداران بسیار مثبت به Ghost Mode پاسخ داده اند ، با این احساس عمومی که این بازی باعث اضافه شدن سهام و واقع گرایی به بازی شده است. یکی از طرفداران Reddit گفت: "این هنوز سرگرم کننده است ، و به هر گزینه ، هر گلوله ، وزن و پیامدی که قبلاً فقط در آنجا نبود ، می دهد." Ghost Mode به اندازه کافی محبوب بود که در Ghost Recon Breakpoint ، پیگیری Wildlands استفاده شود.

 

I Am the Night - Batman: Arkham Origins

بتمن: Arkham Origins

 

Batman: Arkham Origins با آنچه علاقهمندان بازی و طرفداران کمیک بوک از سری Arkham انتظار داشتند ، فرصتهای جالبی را به دست آورد. این بازی نه تنها اولین برخورد Dark Knight با Joker را مجدداً تصور کرد و بازیگران صوتی معمول را برای این دو شخصیت جاویدان دوباره خواند ، بلکه Arkham Origins همچنین حالت گیم پلی وحشیانه I Am the Night را معرفی کرد که اولین بار برای این سریال بود. "I Am the Night" در اصل یک حالت permadeath است که پس از ضرب و شتم کمپین اصلی بازی و New Game Plus باز شده است. اگر Caped Crusader در هر زمان در نبرد قرار بگیرد ، فایل ذخیره شده برای حالت I Am the Night به ابتدا تنظیم مجدد می شود.

 

همانطور که IGN ذکر کرده است ، "با توجه به دشواری برخورد [Origins] با Deathstroke و زمان دقیق لازم در برخی از سکانس های اکشن بتمن ،" ضرب و شتم این حالت دقیقاً پیاده روی در پارک مرکزی Gotham نیست. IGN حتی به بازیکنان توصیه می کند که اگر احساس کنند اقدام اشتباهی انجام داده اند ، از عملکرد "راه اندازی مجدد" استفاده کنند تا دوباره به ابتدای بخش خاص نبرد یا مخفیکاری برگردند. اگر هیچ چیز دیگری نیست ، این یک حالت گیم پلی است که به بازیکنان ایده می دهد که بتمن باید هر شب چه احساسی داشته باشد.

 

به زندگی خود نگاه کنید ، به گزینه های خود نگاه کنید - ستون های ابدیت

ستونهای ابدیت

 

ستون های Eternity یک RPG تخیلی از Obsidian Entertainment است که هم در آن لذت می برد و هم از شخصیت های عمیق و کاوش در آن بهره می برد. بازیکنان می توانند تیم های قدرتمندی را در کنار یکدیگر قرار داده و یاد بگیرند که مهارتهای دیگری را به روش هایی ایجاد کنند که امکانات جدیدی را برای مبارزه باز کرده و داستان شما را به روشی غیر منتظره باز کند.

 

به نظر می رسد که به اندازه کافی جذاب نبود ، چند حالت مختلف گیم پلی وجود دارد که حتی بیشتر باعث ایجاد چالش و سرمایه گذاری بیشتر در پیشرفت شخصیت های شما می شود. شدیدترین این حالت به راحتی حالت Trial of Iron است. در حالی که خودکار در این حالت فعال است ، شما نمی توانید هم تیمی های افتاده را زنده کنید و در صورت از بین رفتن شخصیت اصلی شما ذخیره می شود. روش هایی وجود دارد که با کپی کردن فایل ذخیره خود (که دقیقاً مخالف نقطه بازی Trial of Iron) نیست ، راه خود را برای این کار تقلب کنید. با این وجود ، این کار پیامی را از توسعه دهنده اصلی بازی نشان می دهد که در اصل از شما میخواهد تا در انتخاب خود تجدید نظر کنید و از این سوال بپرسید: "دستیابی به چه معنی است؟اگر روح چالش شکسته شده است ، در دادگاه آهن پیروزی خواهید بود؟ ... به این فکر کنید و همانطور که وجدان شما حکم می کند عمل کنید. "

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 336
  • بازدید کلی : 845